marți, 8 mai 2012

Este abia marti dintr-un mai timpuriu si eu, deja, vreau sa fac ce n-as fi gandit ieri si ce nu voi avea indrazneala sa fac maine: sa-mi pun, in graba, un poncho elegant si sa-mi iau bicicleta de coarne, sa cutreier pamantul in lung si-n lat, sa contemplu luna mai in Sahara, Amsterdam, Myanmar sau Tibet, sa admir Viena cu rasuflarea taiata de pe coastele abrupte din Wales si sa dansez pe covoare de flori la toate festivalurile din Spania, imbatata de mirosul ametitor al florilor de cires din “niponul” Washington. Luna mai e sarbatoarea Pamantului!!!...si eu vreau sa fiu parte din tot ce ma inconjoara, sa traiesc bucuria efemera, ciclica si perpetua a reanvierii, in cel mai intim, personal mod: cu un aparat de fotografiat in mana si un sirag Banyan la gat, purtat (ca o ghirlanda de orhidee hawaii-ene) prin toate cotloanele imaginatiei mele…


Bulgarasii jucausi ai colierului July sunt precum fructele suculente si parfumate ale plantelor exotice, in care acestea isi ascund, cu dragoste, semintele. Confectionat din os, colorat artizanal cu vopseluri natural, de o lungime ostentativa foarte moderna, colierul July aduce un aer fresh, optimist, boem tinutei personale. Colierul July http://www.banyan.ro/july/produs-303/  poate fi cumparat din magazinul Banyan www.banyan.ro, Coliere http://www.banyan.ro/coliere/catalog-5/, pagina 1.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu